Met ingang van dit nieuwe seizoen zijn we gestart met een nieuw ledenadministratiesysteem, geleverd door All United. Hierdoor  zijn er, al dan niet noodzakelijk, een aantal wijzigingen doorgevoerd.

Wat is er veranderd?
– Waar er voorheen een boete werd doorberekend wanneer er geen automatische incasso was/is afgegeven, wordt er nu een korting toegepast. Hierdoor is de contributie dus bij iedereen zonder automatische incasso met €5 ‘verhoogd’ en heeft iedereen met een automatische incasso de korting gekregen.
– De facturen zullen zoveel mogelijk via email worden verstuurd. Op deze manier besparen we tijd en hoeven er voor het versturen minder onkosten te worden gemaakt. Wanneer u geen factuur heeft ontvangen, dan kan het zijn dat de ledenadministratie geen geldig e-mailadres van u heeft. Neem dan contact op met de ledenadministratie. De gegevens vindt u onderaan.

De spelerspas
Doordat de facturen zoveel mogelijk via e-mail worden verstuurd worden de spelerspassen niet meer via de post verstuurd maar kunt u deze afhalen op het tennispark. De ledenadministratie zal daarvoor aanwezig zijn op het park op twee zaterdagen n.l. 24 maart en 31 maart. Beide dagen vanaf 10.00 – 12.00 uur.

Let op! De pas(sen) zal/zullen alleen worden afgegeven wanneer de factuur ook daadwerkelijk is voldaan!

Sponsoren die ook lid zijn ontvangen de pasjes nog wel via de post.

Klopt er iets niet?

De ledenadministratie en penningmeester zijn de winterperiode behoorlijk druk geweest met de conversie van het oude naar het nieuwe ledenadministratie-systeem. Hoewel alles met de nodige zorgvuldigheid is gebeurd, kan het natuurlijk zo zijn dat er toch iets niet klopt op uw factuur. Het blijft tenslotte toch allemaal mensenwerk. Klopt er toch iets niet? Geen nood en neem gewoon contact op met de ledenadministratie. Samen komen we er vast wel uit.

De ledenadministratie is te bereiken via:

ledenadministratie@zee-en-duin.nl. Overige gegevens en telefoonnummers vindt u op de commissies-pagina.